przyjazd
03.07.2025
wyjazd
04.07.2025

Informacje

Przed przyjazdem zapoznaj się z najważniejszymi informacjami

 

 

Check In: 16:00

Check out: 11:00

Śniadania: 

poniedziałek - sobote 7:30 - 10:00

Recepcja jest czynna 24/7

 

Regulamin hotelowy:

HOTEL POMARAŃCZOWA PLAŻA / WILLA KAMERALNA

 

  1. Gość HOTELU/WILLI zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu oraz podczas pobytu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość.

  2. Pokoje wynajmowane są na doby.

  3. Doba hotelowa/noclegowa trwa od godziny 16:00 w dniu wynajmu do godziny 11:00 dnia następnego. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Recepcja uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

  5. Rozliczenie całkowitych kosztów pobytu następuje w dniu rozpoczęcia pobytu, podczas zameldowania. Podany w rezerwacji termin pobytu jest wiążący dla obu stron. Nie są zwracane wpłacone środki w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa. Gość zobowiązany jest do poinformowania przed dokonaniem płatności o chęci otrzymania faktury VAT.

  6. W przypadku niewykorzystania pobytu lub opóźnienia przyjazdu, nie zwracamy równowartości za utracone świadczenia.

  7.  

    Za zgubienie karty do pokoju jest pobierana opłata 20 zł.

     

  8. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.

  9. Goście proszeni są o niepozostawianie gotówki, biżuterii oraz innych przedmiotów o znacznej wartości w pokojach hotelowych. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za ich ewentualną utratę lub uszkodzenie. Dla bezpieczeństwa Gości zaleca się zdeponowanie rzeczy wartościowych w sejfie depozytowym dostępnym w recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużąwartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

  10. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

  11. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.

  12. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.

  13. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju.

  14. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji hotelu.

  15. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.

  16. Na terenie hotelu/willi, w tym w pokojach hotelowych/noclegowych, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.

  17. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym/noclegowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1000 złotych, a także kosztów interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia DSO w wysokości 5000 zł.

  18. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.

  19. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.

  20. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, pracownik recepcji może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza.

  21. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelu/willi, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu/willi.

  22. Pracownik recepcji może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył przedmiotowy regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu/willi, restauracji albo innych osób przebywających w hotelu/willi, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie obiektów.

  23. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 r. - na życzenie gościa oferujemy wymianę ręczników częściej niż raz na 3 dni i wymianę pościeli częściej niż raz na 7 dni 

  24. Pokoje są sprzątane codziyczenie Gościa

  25. Odpowiedzialność hotelu/willi z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu/willi regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu/willi podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.

  26. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

  27. Hotel / willa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.

  28. Gość hotelu/willi ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

  29. Hotel udziela informacje związane z pobytem i podróżą

  30. budzenia o wyznaczonej godzinie.

  31. Na życzenie gościa Hotel / Willa świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

  32. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa

  33. zachowanie tajemnicy informacji o gościu

  34. profesjonalną i uprzejmą obsługę

  35. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie

  36. w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

  37.  

  38. Opóźnienie przyjazdu gościa o 1 dobę (do godziny 10.00) od daty rozpoczęcia pobytu spowoduje, że miejsce może być zajęte.

  39. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

  40. Hotel / Willa ma obowiązek zapewnić:

Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez GAMBIT Sp. z o.o., Emilii Plater 19, 81-777, Sopot , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane