Check In: 16:00
Check out: 11:00
Śniadania:
poniedziałek - sobote 7:30 - 10:00
Recepcja jest czynna 24/7
Regulamin hotelowy:
HOTEL POMARAŃCZOWA PLAŻA / WILLA KAMERALNA
-
Gość HOTELU/WILLI zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu oraz podczas pobytu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość.
-
Pokoje wynajmowane są na doby.
-
Doba hotelowa/noclegowa trwa od godziny 16:00 w dniu wynajmu do godziny 11:00 dnia następnego. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
-
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Recepcja uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
-
Rozliczenie całkowitych kosztów pobytu następuje w dniu rozpoczęcia pobytu, podczas zameldowania. Podany w rezerwacji termin pobytu jest wiążący dla obu stron. Nie są zwracane wpłacone środki w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa. Gość zobowiązany jest do poinformowania przed dokonaniem płatności o chęci otrzymania faktury VAT.
-
W przypadku niewykorzystania pobytu lub opóźnienia przyjazdu, nie zwracamy równowartości za utracone świadczenia.
-
Za zgubienie karty do pokoju jest pobierana opłata 20 zł.
-
Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.
-
Goście proszeni są o niepozostawianie gotówki, biżuterii oraz innych przedmiotów o znacznej wartości w pokojach hotelowych. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za ich ewentualną utratę lub uszkodzenie. Dla bezpieczeństwa Gości zaleca się zdeponowanie rzeczy wartościowych w sejfie depozytowym dostępnym w recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużąwartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
-
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
-
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
-
Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
-
Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju.
-
Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji hotelu.
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
-
Na terenie hotelu/willi, w tym w pokojach hotelowych/noclegowych, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.
-
Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym/noclegowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1000 złotych, a także kosztów interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia DSO w wysokości 5000 zł.
-
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.
-
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
-
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, pracownik recepcji może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza.
-
Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelu/willi, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu/willi.
-
Pracownik recepcji może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył przedmiotowy regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu/willi, restauracji albo innych osób przebywających w hotelu/willi, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie obiektów.
-
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 r. - na życzenie gościa oferujemy wymianę ręczników częściej niż raz na 3 dni i wymianę pościeli częściej niż raz na 7 dni
-
Pokoje są sprzątane codziyczenie Gościa
-
Odpowiedzialność hotelu/willi z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu/willi regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu/willi podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
-
Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
-
Hotel / willa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
-
Gość hotelu/willi ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
-
Hotel udziela informacje związane z pobytem i podróżą
-
budzenia o wyznaczonej godzinie.
-
Na życzenie gościa Hotel / Willa świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
-
warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
-
zachowanie tajemnicy informacji o gościu
-
profesjonalną i uprzejmą obsługę
-
sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie
-
w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
-
-
Opóźnienie przyjazdu gościa o 1 dobę (do godziny 10.00) od daty rozpoczęcia pobytu spowoduje, że miejsce może być zajęte.
-
Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
-
Hotel / Willa ma obowiązek zapewnić: